Suche Gastfamilie in englisch / französisch /spanisch sprechendem Land. Searching for an english speaking host family. Je cherche pour une personne echanger. Buscando por familia de cambio !!:) 2009/2010

Hallo :), Ich bin Didi (weiblich), 15 Jahre alt und gehe in die 11 Klasse eines Gymnasiums in Köln. Ich suche einen Austauschpartner aus einem englischsprachigen/spanischsprachigen/französischsprachigen Land, für den gegenseitigen Austausch im Sommer.

Hello. I’m Didi (girl) and 15 years old. I go to the 11th class in Cologne. I’m searching for a exchange-mate in an english-speaking / spanish-speaking or frensh-speaking country. I want to go to one of the countrys do improve my language skills. I’m learning English since 5 years. Learnt French for 3 years. And began learning Spanish this Year. My exchange mate could come here ,too. Of course I would be happy :slight_smile:
Sorry for my mistakes in this text ;D

Bounjour. Je m’apelle Didi (feminin) j’ai 15 ans et je suis dans une école en Allemagne, Köln. (11th Grade). Je cherche un enfant dans une pay francais-parler, espagnol-parler ou anglais parler pour visiter lui en été. Il ou elle peut visiter moi aussi. :slight_smile:
Pardon pour mes faut grammaire ;D

Hola:), soy Didi (mujer), de 15 años y entrar en las 11 clases de una escuela secundaria en Colonia. Estoy buscando un socio de una Inglés / Español / Francés-país de habla para el intercambio mutuo en el verano.
Mi error en este texto do’m lo siento. ;D


Bitte meldet euch bei mir. Ihr müsst auch nicht sehr gut Deutsch sprechen oder verstehen können. :slight_smile:

Please contact me. You don’t have to speak and understand German very good.

S’il vous plaît contactez-moi.
Vous n’avez pas besoin de parler allemand bien.

Por favor, contacten conmigo/me.
Usted no tiene que hablar alemán bien.