Erfahrungen mit STS?

Hallo… Hat hier jemand erfahrungen mit STS education?
Würde mich über eine Antwort freuen!!
Lg Kimiii :rolleyes:

Also ich hab jetzt keine persönlichen Erfahrungen. Aber als ich auf der Suche nach einer Organisation für Schweden war, hab ich mich ein bisschen informiert. Was Schweden angeht, gibt es sehr geteilte Meinungen. Ich habe Leute kennen gelernt, die super zufrieden mit sts und die orga jederzeit empfehlen würden. Aber andererseits gabs auch sehr schlechte Erzählungen, die mich schließlich davon abgehalten haben mit sts zu gehen. Anscheinend sollen die Kriterien bei Gastfamilien sehr großzügig sein und die Familien werden gar nicht geprüft o.ä…
Außerdem sollen die Betreuer nicht die nettesten sein.
Ich kann natürlich nicht sagen, ob das für die USA oder populäre Austauschländer genauso ist. Ich wollte nur berichten :slight_smile:

Viele Grüße

Es tut mir leid, dich enttäuschen zu müssen…

Aber meine Erfahrungen mit STS sind einfach ‘unter aller Sau’.
Sie kommen nicht nur nicht in Normalfällen klar (Versprechungen die am Ende fast NIE eingehalten werden), nein, in schwierigen Sachen werden Austauschschüler UND Eltern zuhause angemault und beleidigt.

Ganz ganz ganz ganz schlechte Erfahrungen. Mein Austausch wurde durch diese Organisation ganz ehrlich ruiniert.
Tut mir leid :frowning:

Hallo kimi :slight_smile:
ich fahr dieses Jahr mit STS und bin eig. völlig zufrieden.
Vielleicht macht das einen Unterschied weil ich mit STS Österreich fahre, weil ich ja aus Wien komme.
Ich hatte in Dezember ein ca. 3 stündiges Gespräch mit der Outbound-Vertretung und es war eig. sehr informativ.
Zu Ostern habe ich dann schon all meine Informationen über meinen usa-aufenthalt bekommen und weiß jetzt eben schon alles :slight_smile:
vor 2 tagen habe ich auch eine einladung zu einen camp bekommen wo ich die restlichen informationen bekommen werde (visa,abflug,etc.) und die austauschschüler die nach österreich gekommen sind , treffen und ausfragen kann.
Also ich bin eig. total happy :slight_smile:

Jedenfalls wollte ich dir nur sagen dass wenn einer schlechte Efahrungen mit einer organisation gehabt hat , muss es ,einer Meinung nach nicht heißen , dass alle anderen schlechte erfahrungen haben werden.
Es kommen eben auf die einzelnen faktoren in einen großen system (so wie eben eine organisation) an.
Ich habe z.b gelesen das sich mal mitarbeiter von STS Deutschland sich gut um ein Mädchen gekümmert haben und in den USA die Leute sie links liegen gelassen haben ( ohne des wissens von sts deutschland haben sie sie mit einem mädchen in einen bett in einen haus eines alkoholsüchtigen vaters schlafen gelassen…)
Man sollte halt einzelne personen für das ruinieren eines auslandsaufenhalt beschuldigen aber nicht die ganze organisation…

Ich hoffe, ich konnte dir ein wenig helfen :slight_smile:

Ich habe mich auch für diese Orga entschieden aber von der Schweiz. Ich habe auch schon die Visumunterlagen bekommen, habe aber leider meine host family noch nicht… Hast du sie schon?
Grüsse

ich habe meine family schon seit ein paar wochen und wir emailen wöchentlich.
Du wirst sie sicher auch bald bekommen :slight_smile:
Natürlich gibt es auch so fälle , wo es vorkommen kann dass manche austauschschüler ihre familie erst 1-2 wochen vor dem abflug bekommen aber das ist eig. ziemlich selten :slight_smile:

hallo kimii
ich bin auch aus der schweiz und würde auch gerne mit sts ein atj machen. hat alles soweit geklappt bei dir?

Hi Selina

Ich bekam meine Familie erst am 16. August und am 21. bin ich dann schon geflogen. Dafür bin ich in California gelandet (ohne Regionenwahl) und meine Familie ist einfach toll. Ich wohne bei einer 70 jährigen Frau (sie ist immer noch top in Form :wink: ) und habe eine Gastschwester aus Schweden. Wir haben auch 2 Pferde, 2 Hunde und 3 Katzen. Ich wohne ausserhalb von einem sehr kleinen Dorf, daran muss ich mich zuerst noch gewöhnen. Aber es ist toll hier, halt völlig anderst als in der Schweiz… aber das Wetter ist unglaublich :slight_smile:
Hast du dich schon angemeldet? Und wohin willst du?

Grüsse Kim

Hey Kim
Das tönt ia super :slight_smile: Ich habe mich angemeldet und werde am 23 oktober mein vorstellungsgesprech haben. Habe mit der Regionenwahl Californien gewählt;)
Hast du irgend eine “grössere” Stadt in der nähe?
Ich habe jetzt schon Angst vor dem vorstellungsgespröch haha (: stellt sie schwierige fragen auf englisch ? :S

Gruss Selina

Hey Selina
Bisch sicher, dass du e Regionewahl mache wetsch?Ich han am Afang au umbedingt uf California wellä, han denn aber doch kei regionewahl gmacht und wo bini glandet? in cali :wink:
aber du wirsch i jedem staat e hammer Erfahrig mache, ganz egal wo du hii chunsch. alles hett sini vor- und nachteil…
Ich wohne ime würkli seeeehr chline Dorf und die nächst „grösser“ Stadt isch Modesto, aber isch im Gegesatz zu Züri oder so immer na ziemlich chlii. San Francisco isch öbe 3h entfernt aber chasch ja nid immer 3h fahre zum go shoppe :wink: und i minere Town hetts praktisch nüüt! Also überlegs der guet :wink:
Hehe s’interview gspräch isch mega locker :wink: zerscht luegeder sonen churze film und es wird viel verzellt und so und denn so öbe 10 minute fräged sie dich wieso du gnau uf amerika wetsch und was du erwartisch vom ustuschjahr. Und denn händs mich no so gfräget was du mache würdsch wennd heiweh hesch und so…kei panik es isch nid schlimm udn sie sind mega lieb :wink: ungalublich, bi mir isch scho es ganzes jahr vergange sitt ich das Gspräch gha han!!
grüessli kim

P.s. wennd wetsch chasch ja mal min Blog lässe: http://kimheiniger.blogspot.com/

heey Kim
ou danke schribsch uf mondart, da hett mi chli verwerrt gha uf hochdütsch haha^^
Jaa also i hami ez scho förd regionewahl agmeldet, aber denke am gspröch selber werd si mer de au no chli gnauer verzelle ond de chani vl emmer no ändere… bemer ebe vol ned secher. schlossendlech esches io eh ned das californie woni mer vorstelle, met strand usw…
iaa voll, vor allem getts io ned wörkli zuug oder so öbis, de wers io no easy so “nöch” bi San Fransisco z wohne :slight_smile:
okei, demfal so chli standartfroge, chani io chli üebe :stuck_out_tongue_winking_eye:
müend d eltere au ergendöpis säge bim gspröch?

Grüessli Selina

P.S de Blog isch vol spannend, hane ganz dore glese ;D

Hi
vo wo chunsch du eigentlich?
ja du wirdsch höchstwarschindlich eh nid ine grossstadt cho und die wenigste chömed as meer. aso mir gfallts da in CA aber wär au überhappy gsi ame andere ort :wink: Und da git’s würklich nid eifacht en zug, de einzig weg zum noimets ane z’cho isch mini Hostmom wo mich fahrt oder denn mit Kollege…

Nei d’eltere sind eifacht alli zämä ime ruum und denn es wird ihne so chli züüg verzellt und denn chönds frage fräge und d’ustuschschüeler sind ime separate ruum. aber isch echt nid schlimm und sie sind alli mega lieb!
Bisch scho nervöös? :wink:

Heey Kim
vo buchs, grad neb aarau, duu? :slight_smile:
Jaa ebe denki au…
es get ia vorem ustusch selber, no en woche wod chasch uf new york gah met anderne ustuschschüeler, ond entweder machi das oder regionewahl. beides chani mer eh ned leischde oder andrsch gseid mini eltere zahle ned beides :wink:

okeei… tönt wörkli ned so schlemm^^
han vorher grad de brief för d’ hostfamily gschrebe… hoffe mol esch einigermasse gued ;D
aber ioo ben glich nervöös ;D

Grüessli

hey
ich chume vo winterthur.
ja ich han au umbedingt wellä uf NY is camp aber han mini gastfamilie erscht 4 täg bevor ich abfloge bin becho…(aso kei panik falls im august no kei family hesch, alli chömed eini über ;D) aber fürs camp isches denn leider scho z’spat gsi.aber mir mached mit allne ustuschschüeler us de umgebig immer mal wieder so trips zum bispiel nach san francisco, LA, disneyworld, yosemity national park und so wiiter… :slight_smile: und im spring gits sones camp in hawaii mit ustsuchschüeler us de ganze welt und nid nur vo sts. Hoff dassi det chan gah (schliesslich hani ja nid uf NY chöne :P)

viell glück und spass denn bim gspräch!

Heey
ou scheisse dasch blööd. i hoffe dasi si chli vorher bechome… am liebschde hetti mini gastfamilie scho ez (;
aber wenn no anderi trips chasch mache esch natürli au super. demfal vell glöck das das met hawai klappet :slight_smile:

daaanke(: chani bruche!

han höd mis interview gha ond s esch wörkli alles andere als schlemm xi ;D
si send voll nätt xi ond da woni xeit ha esch glaub au ned mol so schlechd xi :slight_smile:
ez hoffi nor no dasi cha go (:

grüessli

Das tönt doch scho mal nid schlecht :wink: und ich han ja gseit es isch nid schlimm hehe und gah chan glaubs jedä!

Ez sichs laaaange laaaange warte agseit und natürlich alli die bewerbigs unterlage usfülle… bin aso scho froh dasi das hinder mir han :rolleyes:

Und fallsd suscht mal frage hesch oder so, chasch eifacht schribe :slight_smile:

Hallo, war schon mal jemand mit STS in Schweden?? Habt ihr positive oder negative Erfahrungen gemacht???